top of page
  • Фото автораАдміністратор

Цитата тижня


Яким терміном у психології визначається схильність постійно відкладати важливі й термінові справи, що спричиняє життєві проблеми й болісні психологічні ефекти?

Це - прокрастинація.

Що це означає? Ви помічали за собою таке? Що може спричинити прокрастинацію?

Відповіді на дані запитання ви, любі читачі і читачки, знайдете в статті лікаря-психолога Лідії Кривоносової "Не відкладай на завтра те, що вже вчора відклав на сьогодні".

"Я постійно відкладаю навчання, заняття спортом, підготовку до іспитів, вивчення мови; я ніби не можу зібратися з думками і знайти час. Та й наче інших справ у мене було забагато. А потім часто сварю себе за лінощі, що марную час на всілякі дурниці — переглядання стрічки у Фейсбуці, фільмів, на інші менш важливі й легші для виконання заняття, — а не займаюся корисною і потрібною справою. У підсумку виникає ситуація, коли завдання накопичуються на останній момент, і виконати їх стає дуже складно. І мені стає жахливо неприємно, я дратуюся, і в мене опускаються руки".

Що ж робити?

Скористайтесь порадами психолога

"Перенесіть до блокнота, електронного календаря завдання, які маєте виконати. Це потрібно для того, щоб розвантажити мозок від необхідности постійно утримувати їх у пам'яті й позбутися напруги. "


"Плануйте свій день. Складіть наочний список завдань на день і викреслюйте виконані завдання. У цьому списку обов'язково мають бути час на відпочинок, дрібні завдання й приємні дії."


"Є цікавий спосіб боротьби з прокрастинацією — "правило двох хвилин". Скажіть собі: я просто почну — і робитиму це лише 2 хвилини. За цей час ви можете включитися в навчання. Не має значення на 2, 15 чи 50 хвилин, головне, що сам процес зрушить із місця..."
Радимо прочитати статтю повністю, скористатися порадами професіонала, взяти для себе корисне!

Кривоносова Лідія Не відкладай на завтра те, що вже вчора відклав на сьогодні//Дзеркало тижня.- 2019.- № 28.

Прочитати статтю онлайн можна тут


"Дзеркало тижня" - український суспільно-політичний тижневик, одне з найвпливовіших аналітичних видань в Україні.


Фонд періодичних видань Сумської міської центральної бібліотеки!

Завітайте до бібліотеки!

Будемо раді, якщо допомогли!




25 просмотров0 комментариев
bottom of page