top of page

Цитатник. "Дюна" Френк Герберт


"Я не повинен боятися. Страх убиває розум. Страх - це маленька смерть, що веде тебе до повного самозабуття.Я дозволю йому пройти повз мене та крізь мене. І коли він піде геть, то обернуся до нього внутрішнім зором і простежу його шлях. Там, де страх пройде, нічого не зостанеться. Залишуся тільки я...."


"Якби бажання були рибами, ми снасті закидали б усі..."


"Вишуканість приходить із міст, а мудрість, а мудрість - із пустелі"


"Що ти зневажаєш? Ось це і відкриває твою суть".


«Юнак раптом відчув зневагу до всіх цих балакучих облич. Дешевих масок, що приховували гнійні думки – голосів, що тріскотіли в надії заглушити гучну тишу в їхніх душах».


"Правда може виявитися гіршою за його припущення, та навіть небезпечні факти мають цінність, якщо тебе навчили давати їм раду. І саме цих навичок бракує моєму синові. Це треба виправити. Але ж він іще такий юний".


" Якби ж тільки був хоч якийсь спосіб не робити те, що я мушу".


"Вони - надійна команда. Усе могло б бути значно гірше в такій війні".


"Яка бридка справа. У цьому не може бути ні крихти правди. Я знаю мою жінку".


" Ось таким він подобається мені найбільше. Людина честі, яка заслуговує на мою вірність і службу до останнього подиху. Чому ж маю завдавати йому болю?"


"Окремі речі просто змушують полюбити їх".


"Немає, певно, жахнішого одкровення, ніж мить, коли ти дізнаєшся, що твій батько - жива людина зі звичайної плоті та крові".


"Вони просто люди"


"Якийсь делікатний момент! Якщо відмовлюся, ризикую образити його. А користь від цієї людини для мене може бути неоціненною. І все ж... пустити його в захищений моїм щитом простір, дозволити доторкнутися до мене людині, яку заледве знаю?"


"Виходу немає - ми платимо за жорстокість наших предків".


"Мала б існувати наука про невдоволення. Важкі часи та утиски потрібні людям, щоб розвивати душевну силу".







258 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page